Zakupy online w bi1 Ełk - dostawa do domu lub odbiór w sklepie
ODBIÓR I DOSTAWA TOWARU
1. Sprzedawca realizuje dostawę produktów zakupionych online, jak również odbiór osobisty Towarów w Sklepie stacjonarnym, tylko na terenie miasta Ełk, w terminie wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia.
2. Odbiór osobisty w Sklepie stacjonarnym jest możliwy po upływie minimum 3 godziny od złożenia Zamówienia, jednak nie wcześniej, jak od godz. 10:00 w dniach poniedziałek-sobota oraz od godz. 10:00 w niedziele handlowe oraz nie później niż 15 minut przed zamknięciem sklepu.
3. Dostawa do domu realizowana jest wyłącznie w obrębie miejscowości Ełk. Dowóz jest możliwy po upływie minimum 3 godzin od złożenia zamówienia:
a) dla zamówień złożonych do godziny 15:30 – dostawa realizowana w dniu złożenia Zamówienia,
b) dla zamówień złożonych po godzinie 15:30 – dostawa realizowana w kolejnym dniu roboczym, następującym po dniu, w którym zostało złożone Zamówienie.
Dostawa do domu realizowana jest w wybranym przez Zamawiającego podczas składania Zamówienia przedziale godzinowym.
4. Dokonanie zamówienia online z odbiorem w Sklepie stacjonarnym jest dla Klienta nieodpłatne, i nie wiąże się też z jakimkolwiek innym zobowiązaniem wzajemnym Klienta względem Sklepu.
5. Miejscem odbioru Towarów w Sklepie stacjonarnym jest Punkt Obsługi Klienta, znajdujący się w Hipermarkecie bi1 w Ełku, ul. Ciepła 13, tel. 506869901.
6. Do odbioru osobistego w Sklepie stacjonarnym konieczne jest podanie przez odbierającego numeru Zamówienia.
7. W przypadku dostawy do domu, koszty dostawy w wysokości 16 zł, doliczane są do sumy zamawianych Towarów i ponosi je Klient, chyba że spełnia warunki uprawniające do bezpłatnej dostawy, tj. wartość zamówienia wynosi minimum 150,00 zł brutto.
8. W przypadku Zamówienia z dostawą do domu Zamawiający zobowiązuje się do obecności jego lub upoważnionej przez niego osoby pod adresem dostawy w wybranym przez Zamawiającego terminie i czasie. Podejmowana jest tylko jedna próba dostarczenia Zamówienia.
9. W przypadku, kiedy zamówienie nie zostanie przez Zamawiającego odebrane w Sklepie stacjonarnym w zadeklarowanym przy składaniu Zamówienia terminie lub, w przypadku nieobecności Zamawiającego lub upoważnionej przez niego osoby pod wskazanym adresem dostawy w wybranym przez Zamawiającego czasie, na koniec danego dnia, tj. po godz. 22-ej, Zamówienie zostaje automatycznie anulowane w e-Sklepie.
10. Odbierający zamówienie, w którym znajdują się artykuły spożywcze online, zobowiązany jest w chwili odbioru sprawdzić zgodność dostawy ze złożonym zamówieniem oraz stan dostarczonych towarów. Wszelkie niezgodności w tym zakresie powinny zostać przekazane bezpośrednio osobie dostarczającej lub wydającej zamówienie.